Wednesday, December 16, 2009

telatah Baihaqi

hari ni aku xde idea nak merapu apa. juz nak letak gambar yg aku snap semalam, suka2... macam xde kejer kan?
member dok tepuk2 doraemon kononnya nak suh doraemon tido sambil dok sebut "lailahaillallah"..hehe..sweet

PROSES MEMAKAIKAN PAMPERS KAT DORAEMON
ahaha..lawak siot but then cumilll sangat... ;)
yang kelakar lagi, siap cakap dengan doraemon suh pakai pampers. then pujuk, ambik helicopter dia kasi kat doraemon. bila dah doraemon tu xleh nak pegang heli, dia cakap, "tak nak sudah...simpan tau!!... nanti pakai pampers tau!" ahahaha....... scene yg cuma sekejap, tapi aku terhiburr... ramah hero aku sorang ni.

kat bawah ni plak gambar lain yg aku snap...

view dari tepi rumah aku. rumah aku end lot. so, view leh tahan

basikal Baihaqi...tercatok kat depan rumah

kat dalam FRIM, g jemput hb, hujan renyai2 waktu ni


dalam kete on the way ke FRIM, dah la hujan, jem lak tu. sabo jer la

No comments: