Friday, December 18, 2009

Selamat Tahun Baru 1431H....

Alhamdulillah...aku masih bernafas sampai hari ni. hehehe...boleh sambut tahun baru lagik. sihat tubuh badan, murah rezeki, apa lagi nak kan? pagi ni aku masak bekfes cucur fav. hb. Cucur bawang!!! hehe...simple je hb ai tu. suka cucur bawang, ketayap, kari. nasib la ai tau masak sumer tu. kat tv nanti mesti ada perhimpunan Maal Hijrah. himpun tu himpun jugak, tapi apa faedah yang kita dapat ek? aku rasa lebih kepada mengabih bores dan duit kerajaan jer. pendapat aku la kan, lebih baik buat majlis solat hajat minta supaya Malaysia ni bebas dari bala, sujud syukur, baca Yassin...lebih berfaedah dan berkat.

korang tak risau ke tgk Malaysia ni dah mula bergegar. aku? serius aku takut. ye la, selama ni kita dok bangga negara kita bebas dari lingkaran gempa bumi.. kita mudah lupa kan... kita lupa dengan kuasa yang di atas sana. kalau dia nak tunjuk, sekejap je jadi. tambah2 negara kita yg maksiat dah berleluasa, pemimpin yang jahil agama... huh..bila tulis menyampah aku sebab terbayangkan muka bijan dan si katik...

waa... n3 aku ni kira ada pekdah gak la ni ye. nanti sambung lagi. nak siang ayam & ikan, kemas rumah. banyaknye keje aku... plus budak kecik ni dok kacau aku. memang jeles budak ni bila tengok aku ngadap komputer..

No comments: