Friday, December 18, 2009

Happy 5th wedding anniversary

Aku n hb celebrate wedding anniversary ke-5 hari. bukannya wat kenduri, ada kompang bagai. hiksss...over la tu. juz kuar g makan. semalam kan aku dah janji nak tunjuk hadiah anniversary tahun ni... hb ada bagi kad juga kad aku. ok la, kira dia masih ambik berat pasal tarikh2 penting ni. Alhamdulillah...

ni pic kad yg aku dapat. simple n nice. but sorry, coz kualiti gambar teruk. aku malas nak adjust. nak cepat. jap g nak masak. my mum dah on the way ke sini. dia puasa lak tu. kang aku xmasak, jenuh mak aku lapor. kejam lakss....


ini la present anniversary tahun ni...tv LCD, ganti tv tua kat rumah yg dah teruk. kalau tengok gambar, batang hidung orang pun dah tak nampak. nasib baik tv tua tu tak ok. kalau tak tak merasa la aku ber'tv' baru. hehe... thanks hb..muahhhh...

ok, untuk suami tersayang, semoga hubungan kita berkekalan hingga akhir hayat, dimurahkan rezeki dan mendapat keberkatan serta keredhaan Ilahi.

No comments: