Thursday, January 28, 2010

Selamat Hari Lahir ke-3 my dear son....

28 Jan. 2010...genap umur anak aku 3 tahun. Apa aku buat untuk celebrate birthday dia? aku beli choc moist cake kat selayang. 1.5kg RM48...ermmm...nampak cam menarik kan. then aku pack jajan/makanan ringan dalam beg kertas. lebih kurang 30 pack semuanya. then hantar ke nursery. aku tinggalkan kamera pada kak yati, suruh dia ambik gambar baihaqi waktu dia potong kek. then aku kena g sekolah. teringin nak celebrate sesama kat sana. tapi tak sempat laaa... diorang potong kek pun dah petang. pagi-pagi memang tak boleh sebab budak-budak tu ada yang belum bangun tido, mandi pun belum. hehehe... pepun aku puas hati dapat buat kenduri kecik camni.

let's the pics do their part...


hb isi buah tangan bebudak tu dalam beg. beg ni DIY je. jimat kos...hehehe



antara makanan yang ada


 



 Happy birthday sayang.... gambar pukul 7.40 pagi. masih lena dibuai mimpi.

kat bawah gambar kat nursery Baihaqi...


kek choc moist 1.5 kg



 

 
 posing sakan

 
 ok, stand by nak potong kek

 
 potong kek

 
Baihaqi & friends

No comments: