Monday, January 11, 2010

dah bz..

minggu ni dan minggu lepas aku memang bz gila. weken baru ni pun aku rasa cam tak cuti. ye la, hari sabtu g sekolah. ada macam2 meeting. sampai rumah pun dah 3.30 petang. hmmm.... habis 1 hari. baihaqi plak kurang sihat. sakit perut dan muntah-muntah. risau plak aku sebab apa... cacing ke? then mlm dia dah ok. sebelah siang pun main elokkk je. aku ingat maintain ok ler. tup..tupp..malam semalam dia cakap sakit perut lagi. then dia muntah sekali. heeee...risau aku weiii. pagi ni nak tengok dia macam mana. kalau tak ok gak, kejap g nak bawak g klinik. budak kecik sakit, aku risauuuu ngat.

hari sekolah life aku memang sangat la kelam kabut. aku ngajar petang. pukul 12 dah kena masuk. so, pepagi aku kena masak siap2 sebab sekolah habis pukul 6.40. sampai rumah pun dah dekat pukul 8 malam. kalau tak masak siap2, alamat balik rumah makan kedai. huhuhu.....kopak arrr poket aku. lagi pun, masak pepagi, aku leh bawak bekal g sekolah. jimattttt belanja. tokei kantin sekolah aku sekarang ni orang baru. tapi servis cam hampeh. sebelah petang, makanan dah la sejuk. xde pilihan. order tak ambik. kami makan makanan bebudak, then sejuk + tak sedap + mahal. milo ais pun RM1.60 segelas. tolong lerrr.. aku makan kat kedai luar pun paling mahal RM1.50 jek. memang nak untung cepat. sebab tu hari2 aku bawak bekal. lagi sedap + jimat + bersih....

ni nak masuk dapur dah. jap g budak kecik tu bangun, susah aku nak masak sebab dia merap skit bila bangun. hehehe...tu yang jadi extra kalut tuh.


matahari terbit belakang rumah. cantik kan?

 
bunga hiasan kat dapur...

note: aku diberi tugasan untuk cari konsep bagi menghias makmal komputer sekolah. ada beberapa konsep yang aku tengah pikir. salah satunya "Techno Garden". korang rasa ok ker konsep tu?

No comments: