Thursday, January 21, 2010

coming soon

Minggu depan 28 Jan 2010 merupakan birthday Baihaqi yang ke-3. dah besar anak aku rupanya. tapi perangai manja sangat. pening gak aku kengkadang. nampak gaya nak kena cepat dapat adik ler tuuu. dalam masa ni, aku masih dok pikir macam mana nak celebrate birthday dia. nak beli apa sebagai hadiah? errrmmm...buntu gak kepala aku.

aku cadang nak celebrate birthday si kecik ni kat putrajaya. nak tempah kek dari kak pnut. kek ben10. hb lum approve lagi plan aku tu. huhuhu...aku nak tido rumah cik ah 1 malam. esoknya tu g makan-makan atau piknik kat taman sambut birthday boy tu. cik ah leh jadi jurugambar. cam best jek idea aku. tapi tu la, big boss belum bagi green light. jadi kena la tunggu. sabooo....pastu aku plan nanti kek tu nak bawa ke nursery Baihaqi. then beli jajan skit, hantar ke sana. so, bebudak kat situ boleh makan sama-sama. menarik kan idea aku??

No comments: