Sunday, February 7, 2010

karnival MPH

Last week aku ke shah alam, attend kenduri kahwin sedara hb. Kenduri tu diadakan di dewan politeknik. Lepas kenduri, kami ke karnival buku MPH di stadium Melawati. karnival tu kecik jer. tak banyak sangat pilihan buku. cuma kami terlewat scene bersama upin & ipin. kalau tak, Baihaqi mesti seronok tak terkata. dah terlepas, so aku ke gerai upin & ipin. aku rembat beg untuk baihaqi. harga RM25. lawa la jugak. 

 


then diorang jual t-shirt. RM20 tak silap aku. tapi aku tak beli sebab t-shirt jer. kalau sepasang dengan seluar, mesti aku dah beli. pastu aku beli vcd Dora the Explorer, dvd sesame street & buku mewarna. habis RM50. ye la, aku pun tak beli hadiah untuk besday dia. so, ni kira hadiah la. aci tak?? huhuhuhu.....


weekend ni pulak, aku tak g memana pun. semalam kena ke sekolah. ada gotong royong perdana. aku kan org ICT. tugas aku of course ler kat makmal sekolah. dengan waktu yang singkat tu, kami cuma sempat hias 2 buah papan kenyataan di luar makmal komputer. jadilahh... 

 

  

  

 

habis gotong royong dah hampir 12.30 thari. ada perasmian penutup kat dewan. tapi cam biasa arrrr... aku ni kan kaki ponteng. hahaha... jadi aku dengan bangganya memontengkan diri dengan terus chow balik rumah. awal2 lagi aku dah plan sebenarnya. sampai jer kat sekolah pagi semalam, aku parking kete betul2 depan pintu pagar utama. takut org perasan aku blah kalau parking kat dalam. hehehe.....jap g nak kuar g makan t/hari kat bukit sentosa.. so, sekian saje entry kali ni.

No comments: