Friday, February 19, 2010

Heppi belated birthday chaq

Malam semalam aku g rumah chaq coz diorang adakan makan2 sempena birthday chaq yg ke-38. sekejapppp jer masa berlalu kan? pejam celik pejam celik dah hampir 40thn dah umo chaq. aku pun dah hampir 30 thn. dah tua weeiiii... aku baru ada sorang anak, chaq dah 3... hhhooooo...jauh lagi nak kejar tu..

chaq beli makanan kat pasar malam sg. buaya nih. ada murtabak, pizza, karipap, keropok lekor, mee sup & bihun sup. kak chaq pulak beli kek secret recipe, tiramisu... errrmmm...cedap..cedap... hahaha..bila leh makan orang belanja, aku gerenti tak tolak nyer. bak kata orang 'rezeki jangan ditolak'... i likee!!! i like!! 

untuk chaq, "selamat hari lahir. moga murah rezeki dan panjang umur." lagi pesanan aku: "wat la makan-makan selalu. takpe. aiman tak kisah pun" kak chaq lak suka menapau bagi kami bawak balik.. hehehehe.... syabas inspektor sahab!! buat lagi tau. ni kalau kak chaq baca ni, mau pengsan dengan adik ipar dia yang "terlalu" senonoh nih. ahahaha

nanti aku letak gambar ek. malas la nak transfer gambar masuk pc. nak resize lagi. aku ni memang sentiasa camni.  malassss jer.. tu yg hb ai asik bebel tu. hiksss.. gambar pun tak banyak mana. cukup la sebagai kenangan chaq & family.

cukup la dulu bersiaran kali ni. esok mere betei kena p sekolah. againnnn?? errrmmmm

No comments: