Friday, September 21, 2007

rich choc moist cake



blog kita ni ada problem ke erk? saya tak boleh nak post gambar la. nak cerita, hari rabu mlm baru ni, saya buat kek choc moist. ni kali ketiga saya buat dalam masa terdekat. 2x saya buat jadi bingka. huh...frust!! mana tak nya, beli bahan2, semangat buat, tp at last tak mejadi. nasib baik kek choc. so, sedap gak la makan walau pun jadi bingka. hehehe.....suprisingly, rabu lepas, kek tu menjadi. yuhhhhuuuuuu!!!!! bahagia gila. sanggup saya tido lewat malam tu. pkl 2 pg baru tido. tido sambil senyummm....mimpi kek yg sedap. bagun sahur pukul 5, terus bukak tudung saji, cari kek..hahaha...teruk kan. over xcited sebenarnya. kek kali ni dah la menjadi, gebuzzz lagi. saya siap wat topping utk kek tu. memang moist habis. nyummyy...sesapa yg suka kek coklat, this is the cake yg memang sedap. nak post gambar kat sini tak boleh. kalo tak, leh gak korang menjamu mata tengok kek tu. lawooooo.....(tak riak tau, cume xcited jer).




ok, ni gambar sebelum letak topping

ni plak after letak topping. tak cun sangat. malas nak cuci coklat yg meleleh tu. hehehe....


No comments: