Tuesday, September 4, 2007

family day



minggu lepas kan cuti 3 hari. tapi saya cuti 5 hari sebab syafiq demam 2 hari. mula hari rabu lagi dia demam. complete package. selesema dan juga batuk. pastu, hari sabtu, saya, hb and syafiq pegi family day kat morib. dekat jer. 1 jam lebih jer dari kepong. ada 6 family semuanya yg pegi. kami tido kat hotel impian, morib. ok gak la tempat dia. rate RM180 per night. just stay 1 malam jer. bertolak dari kepong dah pukul 2 petang. pagi tu sebelum bertolak, hb dah sibuk pegi pasar borong dgn sorang lagi member ofis untuk beli bahan-bahan nak wat BBQ sebelah malam. banyak juga la yang dibeli. ada ikan, sotong, udang dan sosej. so, tugas saya pulak ialah siapkan kuah kicap lada hitam. di samping tu, saya dengan sukarelanya wat pizza untuk bawa ke sana. sampai di morib dah pukul 4 lebih. terus check-in hotel.


ni gambar syafiq sejurus sampai kat hotel. sempat lagi dia berposing...



lepas solat asar, diorang semua lepak2 tepi kolam renang hotel. ada gak yang berendam. malam, semua lepak kat tempat BBQ. best sesangat. diorang siap bawa rice cooker untuk masak nasi kalau2 ada yang nak makan lauk n nasi. ada gak yang meratah ikan n makanan laut jer. angin plak sepoi-sepoi bahasa bertiup. segar rasa badan. angin pantai....seronoknya...


PROJEK BISKUT PULAK...

Dah lama dah wat ni. tapi, xsempat nak update. saya try buat biskut chip choc. resepi ambik kat internet gak. sedap!! tak manis sangat. saya sukaaaaa....


No comments: