Tuesday, September 11, 2007

syafiq dah pandai menjulur

bermula satu lagi fasa dalam hidup saya. syok sangat tengok syafiq dah mula pandai menjulur. hari ahad -9/9/07 , saya baru jer balik dari kenduri, rumah bapa sedara suami. pukul 2.30 pegi, sampai rumah semula kira2 7.15 mlm. waktu sampai tu, abang chaq satu keluarga n kakak ada kat rumah. diorang datang awal. heheh...tp tuan rumah takde. so, saya suruh jer diorang melepak kat rumah (dah biasa cam ni. even kalau saya pegi rumah chaq pun, bila dia ada hal, saya n hb lepak jer kat rumah dia). malam tu, sambil main2 dgn syafiq n borak2 dengan chaq n family, nampak syafiq dah mula menjulur nak ambil botol bedak kalau tak salah. agak terkial2 dia mula2 tu. nak terbalik ke tepi pun ye gak. tp at last, dapat gak dia ambik brg yg dia idam2kan. hehehe...bestnya waktu tu. nampak perubahan kat syafiq, nampak perkembangan dia depa mata, tak tau macam mana nak citer.

selamat pengantin baru....

selamat pengantin baru untuk syuqiyah n hafidz. sorry tak dapat attend wedding korang sabtu lepas coz ada hal yg tak dapat dielakkan. tahniah!!!! semoga berbahagia hingga ke anak cucu....

No comments: