Monday, July 5, 2010

HK MFM - Day 4 (Part 2)

Sambungan n3 lepas....

Keluar dari adventureland, kami menuju ke fantasyland. cantik tempatnya. anak aku kalut jer nak naik kuda pusing tu. bagi aku rugi jer naik... sbb berpusing-pusing beratur nak tunggu giliran. tak pe la kan, janji dia happy. pastu kami g ambik gambar dgn mascot di fantasy garden. sempat posing dgn 4 ekor mascot. cuma dgn minnie mouse xsempat. ramai... jd utk jimatkan masa, kena g tempat lain dulu.





kami masuk ke Disney Philharmagic untuk tengok 3D show. best giler.... macam kita plak yg ada dlm citer tu. real dgn bau kuih yang sedap, kena percikan air.... bila karpet terbang tu menjunam jatuh, aku rasa cam aku yg duduk atas karpet aladin tu...serius best. bg aku, ni a must visit show. rugi sesangat kalau tak masuk.
Selepas tu, kami pegi ke It's A Small World. Cantik sangat dalam tu. patung2 dia comel, menari2...ada macam2 jenis. then, sambil kita lalu dalam tu, diorang pasang lagu 'It's a small world'.... 






then kami solat zohor n asar. cari area yg tersorok sikit, pastu solat. jgn tinggal ni ye... wajib!!! tiada maaf bagimu... hehehe.... elok jer habis solat, ada parade show around 3.30 ptg camtu. diorang sembur2 air, basah... susah nak snap gambar sebab nak elak air kena camera. comel2 jer semua mascot tu....






habis parade tu, kami berlari beratur utk masuk tengok pertunjukan pentas disney. syok gak yg ni pun... show dlm setengah jam camtu. tp, punya la ramai beratur. berebut tempat, masing2 nak duduk kat depan. kami pun dapat hampair2 depan gak la. so, leh snap gambar clear sikit...




habis show, kami beratur plak untuk masuk winnie the pooh. gmbr lain bnyk yg blur. so aku letak 2 pics ni jer la.

 ni pemandangan dalam winnie the pooh. 

 ni pun sama...


next entry aku citer pasal tomorrow land plak... skit jer lagi citer disney... hehehe...sabo yek. pastu kita masuk hari baru. 

No comments: