Friday, February 20, 2009

Gerammmmmm....

Hari ni lepas habis kelas, aku ada meeting untuk guru yg ngajar science dan math. depa dah tetapkan hari sabtu dan isnin, cuti sekolah bulan 3 nanti akan ada kelas tambahan intensif subjek matematik untuk pelajar-pelajar f3 dan f5. geram gak aku sebenarnya. ye la, aku dah plan nak g johor sebab abang aku nak bertunang. aku pun tak tau camne nak escape. bukan apa, kesian lak kat cikgu lain kalau kena ganti aku. dah la mula dari 8 pagi -4 petang. aku rasa budak-budak pun tension. dari pagi sampai petang belajar math jer.

lagi aku dengar, cuti sekolah bulan 5/6 ni pun ada program gak. ni yang wat aku risau sebab kenduri kawen abang aku memang dijadualkan time tu. minggu pertama cuti sekolah kenduri sebelah pompuan, next week tu kat rumah aku kat kedah plak. asbestos betul la pentadbir sekolah camni. orang lain pun keje gak, tapi tak la sampai kena korban kuarga bagai.

aku tak kira, apa pun nak jadi, aku tetap akan pegi kenduri kedua2 pihak. lantak ko la tok ketua, ko nak wat apa pun kat aku. kalau hang jadi aku pun, mesti hang buat cam aku. tak payah nak tipu lerrr.... kalau hang nak suruh aku buat surat tunjuk sebab pun, apa aku dulik. aku boleh buat anytime jer. nak bagi kat ppd ke, jpn pun, i dun care mak cik. aku tak takut la kat hang....
kalau pun aku pegi sekolah, sebab kesian kat cikgu lain. cam tak fair la plak sebab diorang kena tugas. so, untuk majlis tunang abang aku ni, memang aku pejam mata. terpaksa wat tak tau walau pun hati ni memang teringin nak join sekali. sakit sungguh hati akuuu!!!! tapi, untuk kenduri kawen nanti, mak cik tua bagi ke, tak bagi ke, sape la ko nak halang aku. cuti sekolah.... sukati haku la nak wat pe pun. hang pun kalau anak hang kawen (tu pun kalau laku laaaa), takkan hang sanggup nyer datang sekolah just untuk buat xtra class for the students. aku berani gerenti mak cik tua that u won't come. eksen jer lebih...huhh.... panas aku. sama panas cam dok kat bilik guru tadi sebab xde letrik. asik xcukup letrik jer. yang tu hang tak plak put as 1st priority. yang lain2 hang kalut giler. tapi, untuk this one, nape tak kalut sama. sedangkan bila letrik xde, p&p pun terganggu. tambah2 kalau subjek yang nak guna komputer dan lcd.

ahakssss...mak cik, kalau ko masuk blog haku ni, mesti terus pengsan sebab kena heart attack. kayak arwah bapa tok t. tapi kalau hang kena camtu, gerenti xde sape kisahhh...hahahaha.... jangen mare aaa mak cik. nanti bertambah tua plak. sape nak jawab tu!!!!!

Takziah tok T

sebut pasal tok t, takziah aku ucapkan pada dia. aku bukan fans dia. tapi aku tau, seksanya hati bila kehilangan orang kesayangan. tak terucap dengan kata-kata. sebab aku juga pernah melalui saat pedih tu tahun 2005. lagi satu, gambar bawah tu, nampak tok t sweet sangat pakai tudung litup camtu. kan elok kalau terus kekal camtu. manis jer.... oittt tok k, hang suruh la bini hang maintain camni. aku gerenti, makin ramai yang akan suka. hang tak dapat dosa, bini hang pun tak dapat dosa sebab buka aurat. amacam???


sweet kan??? kan???

No comments: