Sunday, February 15, 2009

Penat lerrrr...


malam yang sunyi...

ni la kerja aku memalam sebelum tido

kena study math..hakssss...bosan sehhh

Esok keje. aku rasa baru jer cuti. hari sabtu kena g sekolah. Ganti cuti raya cina. Tup tup esok dah hari Isnin. Rutin aku bila nak ngajar, nak prepare benda yang nak di ajar. rumah pun dah sunyi. both father n son dah lena diulit mimpi. aku pun sebenarnya dah huwaaaaaa...... ngantuk beb... tapi sebab esok kelas math aku pepagi buta, lepas perhimpunan, kena la study skit. otak pun dah karat sebenarnya nak ajar math ni. lagi pun nak ajar bebudak tadika. Moga Allah beri aku kekuatan yang super xtra untuk berdepan dengan kanak-kanak yang belum matang mengikut usia nih...huhuhu....

hari ni baihaqi meragam jer. sebenarnya dia baru jer lepas demam hari khamis petang. lepas balik kejer, hb singgah nursery untuk ambik si baihaqi. waktu tu baru owner nursery tu perasan badan dia panas sangat. petang tu jugak kami bawa baihaqi g klinik kat bukit sentosa. lepas tu terus balik. malam tu, aku cam biasa, memang tak nyenyak tido. risau sebab si kecik ni kalau demam, memang suhu dia panas sangat. Tapi, Alhamdulillah, hari Jumaat malam, dia dah ok. Thank you to hb sebab sanggup ambik mc untuk jaga baihaqi. aku dah jadi cikgu ni, susah la skit pasal cuti2 nih. sebelum ni, kalau baihaqi demam, memang aku yang cuti. tapi sekarang ni, terpaksa minta tolong hb. cuti 7 hari untuk cikgu kena simpan untuk emergency... kalau tak boleh elak sangat, baru aku akan ambik cuti tu.

No comments: