Wednesday, March 16, 2011

Makan kek


Selamat pagi semua.... hari ni jemput makan kek choc moist ye. baru siap bakar pagi tadi. lawan berebut masa nan layan along. dah lama aku tinggalkan hobi yg satu nih. rasa cam nak start  balik je. harap2 tak hangat2 taik ayam...kehkehkeh....ni kira kek malas, xde topping bagai. tp memang sedap, lembap gitu. cam kek kukus jek.  kalau jual ni kena wat topping. dulu aku jual RM25 je. kalau sekarang aku rasa dah jadi RM30 utk 1 kg termasuk topping coklat sekali. harga bahan mahal betul sekarang. nak2 coklat, butter, gula. pendek kata semua la dah naik harga...haishh.... macam mana nak jual murah2 camni. patut la kedai kek jual sebiji sampai RM50++ sampai la RM70. 

pagi ni jugak penat melayan along. asyik suruh aku lukis dinasour je. macam-macam jenis dinasour kena lukis. dinasour merah, dinasour hijau, dinasour kanggaroo, dinasour kambing, dinasour badak la....macam-macam... hihihi... bila aku suruh dia main sorang, mula la cakap nak mama teman. adoiii... anak sorang la katakan. 

No comments: