Saturday, August 28, 2010

Pesta flora Putrajaya 2010 - pic shj

tak sangka kan, hari ni dah masuk hari ke-18 kita puasa. sekejap je masa berlalu. minggu depan, minggu terakhir persekolahan.. pastu aku cuti 2 minggu... hip..hip..horray!!! seronok wei.. cuti, balik kg. dah lama xbalik kg. rindu nyer kat kg aku. 

weken depan, mak aku nak buat kenduri bukak puasa untuk arwah ayah. aku xblk laaa...huhuhu...teringin sgt nak blk.tp, bila memikirkan raya nanti nak balik pulak, so, xjadi aku balik. ye la, kos nak balik kedah bukannya sikit. kos atas jln utk pegi balik jer dah beratus habis. minyak, tol...semua kuar laju cam air. apa nak buat kan, rezeki aku kat selangor ni. terpaksa aiii.....

minggu depan, aku cuma akan menghitung hari je..hehehe...tak sabar nak cuti sekolah. mls nak tengok muka pompuan2 yg aku tak suka tengok. menyammmmpah occay!!! bila cuti, aku tak yah g school. bahagia jiwa dan raga.. hak...hak..hak..

sebenarnya aku ada bnyk keje nak kena settle this weken. kertas peksa budak sume blm bertanda lagi. laporan aktiviti sekolah pun bnyk yg tak settle..malasnya aku nak siapkan report. sbb info tak xcukup, tu yg wat aku jd malas. nak kena kejar org tu, org ni utk dptkan bahan. semua guna tenaga 4 kerat aku ni haaa... kalau nak jimat tenaga, kena kuar duit plak. ye la, tepon sana sini. bila dtg bill, sendiri byr.. huh..3-4 bln ni, bill tepon aku mesti RM60 ke ats. bkn guna utk lain pun, semua utk sekolah. bkn leh claim. hmmmm...

n3 ni jugak, aku nak letak pics waktu g pesta flora kat putrajaya hari tu... malas nak resize gambar, tu yg dh berzaman baru nak letak...hehehehe...




















No comments: