Saturday, October 11, 2008

cerita weken

hari ni aku sibuk banget. awal2 pagi lagi aku dah bangun dan jemur baju kat ampaian. then, aku buat 1 mug air utk bekfes. menu pagi ni cuma teh dan roti saja. malas aku nak masak sebab semua org dalam rumah ni belum bangun. baaihaqi pun still tido lagi. semalam dia lena awal gak, pukul 12. what did i do then?
8.00 am - kemas dapur, cuci pinggan mangkuk, sapu sampah dan mop lantai
9.30 am - nonton tv jap. xde citer menarik
10.00 am - mandikan si kecik.
10.30 am - basuh baju. 1 besen besar aku basuh. huhuhu...penat.
11.30 am - mandi
12.00 - masak makan tengahari. menu simple jer - peria goreng, ikan kembung goreng, sambal belacan
1.00 - my baby is sleeping, so aku depan pc update blog.


pasni, aku nak makan tengahari, then iron baju for the whole week. tak la memalam kelam kabut nak iron. last week nyer baju, hb dah iron. muahhhhh... love u hb. lagi, aku nak buat rancangan mengajar.
now let's take a look for all these pictures. aku ada snap gambar2 pokok kat rumah yang mak aku tanam, pic baihaqi tengah tido..nyenyak sangat....cumil. love u son..gambar curtain raya...purple colour...murah tapi cantik. mak aku yang jahit sendiri, pic menu hari ni. layanzzz.....



No comments: