Wednesday, August 26, 2009

Ke Selayang Mall

Semalam, lepas hantar Baihaqi ke nursery, aku pegi ke Selayang Mall. Tujuan utama nak beli baju raya. Minggu lepas, ada juga cari baju raya dengan hb. Tapi, takde yang berkenan. Bila sampai, hehehe...mesti melencong kejap. Port yang aku suka salah satunya ialah kedai buku. yang ada kat situ cuma Popular. lama aku lepak situ. Last2 aku beli majalah 'Storage'. Harga Rm9.90. Majalah ni best. Sebelum ni, aku asyik beli Impiana atau Anjung Seri. Majalah ni walaupun cuma 90 m/s jer, isinya padat. Iklan sikit sangat. 1 m/s saja. Bagi aku memang sangat2 berbaloi. Tak rugi aku beli. Ceritanya memang sama dengan tajuk. Lebih banyak berkisar kepada cara-cara untuk menyimpan barang2 dalam area yang kecil. Menarik dan padat!! Lepas ni, mungkin aku jadi pelanggan setia 'Storage'.




Lepas sejam lebih, sedar2 dah dekat pukul 12 tengahari. baru kelam kabut cari baju raya. sebab dah penat berdiri dan berjalan, aku beli jer baju yang mana aku rasa match degan color baju hb n baihaqi. lantak la. malas aku nak round lagi. xlarat den. baju pun murah jer. tahun ni tahun aku berjimat. tak boleh overspent sebab budget sangat tight. kena berjimat cermat. bonus pun takde tahun ni. lagi parah...huhuhu...sian kan kat aku. mana nak raya lagi. semua tu duit. kuih raya pun aku xbeli lagi. nak buat pun, tinggi gak kos. hb cakap baik beli jer. adehhh....

sebut pasal duit, aku pening kepala dah. baru2 keter lagik minta diganti sana sini. bukan rosak. tapi dah memang sampai masa. minyak hitam nak kena tukar, tayar botak, timing belt pun nak kena ganti....adehhh laaa... fenin wooo....duit...duit...bila la ngko nak turun dari langit.

balik dari Selayang, terus ambik baihaqi dari nursery. pastu masak untuk berbuka.
menu semalam -

4 Ramadhan:
nasi putih, sotong masak lemak cili padi, sayur goreng, ikan goreng, burger.....

No comments: