Thursday, June 25, 2009

Last aku update blog ni sebulan lepas. dalam tempoh ni, banyak sungguh peristiwa dalam hidup aku, terutamanya sekolah. ermmm... bila dah jadi pendidik ni, tak dapat tidak, mesti akan citer jugak hal2 sekolah. jadi macam terapi pulak bagi aku, sebab kalau nak citer kat orang, even hb sendiri pun takkan faham. kadang2 cam malas layan. so, it's better for me to write here.

cuti sekolah yg baru lepas ni, aku attend kenduri kawen bang t di Pasir Gudang johor. Jauhnya berjalan. kos pun tinggi. huhuhu...senang citer, kopak la poket aku yang memang sedia kering ni. lepas kenduri di johor, kenduri kat kg aku pulak di kedah. duit lagiiii.... bila dah lepas kenduri, rasa lega teramat. nanti la aku letak gambar. malas nak resize....


lepas balik kg, balik semula kl pd minggu ke-2 cuti sekolah. duit melayang sebab repair keter. macam2 hal plak. dah la tengah semput, keter pulak time2 ni la nak bermanja. absorber mintak di ganti, bateri keter kong sebab aku lupa nak tutup lampu, asbestosss betul. pastu 'tulang anjing' keter pecah, brek bocor.... ohhhh...banyaknya duit nak kena kuar. nak pitam gak aku. pastu, hb dah bgtau awal2 kena standby dalam 400, sebab ada parts brek keter tu yang bermasalah. mintak diganti. Ya Allah..... bertimpa2 masalah.

tapi dalam dok sesak2 pun, aku sempat gak beli perabot untuk rumah. 2nd hand jer. 3 buah almari RM450. murah kan? kalau beli yang baru, mau seribu lebih. perabot tu pun masih cantik lagi. aku beli kat serendah, selangor. kedai tu baru bukak sebln jer. tapi, pilihan perabot terpakai dia not bad. banyak gak la pilihan. susah nak cari perabot terpakai yang masih elok. nanti aku snap gambar. jangan jelesss tau bila korang tengok....

huhuhu...aku malas nak snap n upload gambar... jangen mareee arrr... 

No comments: