Wednesday, December 19, 2007

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA .....

Hari kebesaran umat Islam tiba lagi. Hari ni bersamaan dengan 9 Zulhijjah 1428H. Esok seluruh umat Islam di Malaysia akan sambut Aidiladha. Perayaan terbesar bagi orang Islam. Macam biasa, tahun ni kali ke-3 aku n hb beraya kat kl. tak balik kg. cuti pun takde. lagi plak, aku nak siapkan kerja2 pejabat yang tertangguh sebelum tinggalkan tempat ni. sayang juga sebenarnya nak pegi dari sini. ye la...sedar tak sedar dah 3 tahun aku kejer kat sini. macam2 pengalaman yang aku dah tempuh. hehehe...aku tak de idea nak tulis apa sebenarnya. cuma nak ucap "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA" kepada seluruh umat islam.
pagi tadi terima sms dari chaq di mekah. diorang akan bertolak ke muzdalifah pula untuk ibadat melontar. aku sentiasa mendoakan mak dan chaq selamat dan dilindungi oleh Allah. Terharu bila mengenagkan impian, harapan dan cita2 mak akhirnya terkabul pada tahun ni. tak sabar nak tunggu diorang balik dari mekah....

No comments: