Friday, June 13, 2014

Bertemu lagiii

Dah lama, berabuk, bersawang... pendek kata semuanya ada di blog. dah sethn lebih berlalu. banyak jugak yg aku nak story.. my baby  pun dah almost 2 years. my along also dah masuk primary school, darjah 1... banyak perubahan yang berlaku dalam hidup... end of this year, genap 10 thn perkahwinan me n hb.. 

also, aku nak story pasal bisnes yang aku dah setup with 2 lg kwn aku. bakery bisnes. penat, melelahkan... sebab part time. so, tak sure lama mana boleh bertahan. then, about my visit to melbourne and christchurh hujung tahun lepas.. ke vietnam dgn kawan2 januari lepas, bisnes tempahan talam, kek, etc yg aku buat di rumah... wahhhh.. banyaknya story.. tak tahu nak start yg mana dulu.. tak tahu aku ada kelapangan ke tak utk buat semua ni... terbaru also about my biz, sebagai shaklee distributor..

moga segala urusanku dipermudahkan Ilahi.. hanya padanya tempat aku berserah meminta pertolongan...

No comments: