Thursday, February 10, 2011

Birthday Baihaqi 4yrs

N3 ni dah lama simpan dalam draft. tak published je. malas sebenarnya nak bukak blogspot nih nak update. hehehe... camni la aku. azam tinggal azam la. kengkonon tahun ni lbh rajin update blog berbanding thn lepas... ngeeeee...

ok, back to our story. 2 minggu lepas, aku wat small party untuk my dearest son sempena birthday dia yg ke  -4. sekejap je masa berjalan... tup..tup  dah 4 tahun anak aku. dah pegi tadika pun. plan asal nak sambut kat taman di putrajaya. ala-ala picnic gittew... malangnya kami juz picnic dlm rumah mak njang baihaqi je sbb hujan tak berterusan dari pagi sampai la ke malam. frust aku!! huhuhu... aku dok berangan wat birthday party kat garden, ada rumput hijau, matahari yang terang, boleh snap bnyk gambar2 menarik.... Kuasa Tuhan mengatasi segalanya. kita hanya mampu merancang. yang attend ni ialah pak long n mak long  baihaqi sekeluarga, mak tok dan paksu, mak njang selaku tuan rumah. menu boleh tahan banyak gak: nasi ayam, bihun goreng, sandwich, sosej goreng, cookies, buah2an, kek birthday... meh kita layan gambar yek ;-p




Tengok la gelagat birthday boy ni...



wartawan fb...hehehe

3 sahabat karib merangkap sepupu

Masing-masing ceria

Tuan rumah merangkap wartawan fb jugak

kek yang tinggal sikit. nyummy!!! sedap wooo kek ni

cookies yg aku tempah. cantik kan? sedap plak tu

pak su tengah melantaks!!

peace!! pak su kat belakang tengah membuta. hahaha..aku ada snap gambar


Luar rumah yang basah dek hujan yg xnak berenti...



kelakar!! tp terhibur aku

No comments: