Monday, November 2, 2009

Port Dickson

sekarang ni aku kat glory beach resort, PD. aku pinjam berukband roomate tuk update blog ni. kursus 7 hari 6 malam... long time wooo... hari ahad, pkl 12 t/hari aku n kak kam bertolak ke pd. sempat gak aku nangis, mengenangkan anak yang akan kena tinggal seminggu. sedih tuuu.... bukan sekejap. jadi, nak ubat rindu aku kat baihaqi, memalam aku call hb n cakap dengan baihaqi through phone. walau lain aku tanya, lain dia jwb, cukup buat jiwa aku tenteram bila dengar suara dia panggil mama..mama..mama... sedey... dan aku gak harap usaha aku n hb untuk pisahkan dia dari puting busuk dia akan berhasil... i guess it works well. tadi aku call hb, n he mentioned kat nursery pun diorang tak bagi puting tu kat dia sebelum tido. cuma, dia masih termenung gak la cari puting. i know, anak mama memang strong n clever boy... memang baihaqi is the most wonderful gift that i ever had in my whole life. my boy, mama luv u sooooo much...muahhh...muahhh.....

menu kat hotel yg aku stay ni memang out la. bagi aku xde choice, tak sedap n yg sewaktu dengannya. bekfes pagi tadi pun cuma ada roti, koewtiaw goreng yg tak masin langsung (lupa letak garam kot), nasi impit n kuah kacang. that's it. bagi aku, memang citarasa pemilik dia super hampeh. bayangkan aku kena stay sini for another 5 days...huhuhu...terseksa perut aku.... part bilik pula, agak comfortable. it's juz that lantai bilik nampak macam tak penah di mop. pastu, iron board is not available. sudahnya, bila aku nak iron baju terpaksa guna selimut hotel as alas. errmmmm.... sepatutnya hotel owner ni kena alert skit menda camni. they should improve every aspects...

hari ni, course berjalan lancar. rasa tak stress pun, juz enjoy the couse. cuma... tu la, rindukan anak jer... lain2 ok. kalau kursus ni dibuat dekat dengan rumah, kan bagusss.. leh aku berulang alik jer. huhuhu...

ok lah, nak tido dulu. jumpa lagi nanti ek...adiossss...

No comments: